Podcast: Sådan får Per fra EY sine kunder gennem netværk

Podcast: Sådan får Per fra EY sine kunder gennem netværk

 

I denne podcast har vi fået besøg af Senior Manager Per Tønsberg Frandsen fra EY.

Per tror langt mere på relationssalg end kanvassalg, og prioriterer derfor sit netværk højt. Han er meget aktiv og sidder i 7 forskellige netværk og bruger LinkedIn dagligt, hvor han deler historier for at holde sig top-of-mind.

Han er virkelig gavmild med sine tips og giver nogle meget konkrete inputs, du helt sikkert kan bruge bl.a. næste gang du står til et arrangement eller konference.

Lyt med og hør hvordan han får nye kunder:

 

I podcasten får du bl.a. viden om:

  • Hvordan Per arbejder strategisk med netværk
  • En konkret succeshistorie
  • Hvordan han plejer sine relationer
  • Hvordan man får lov til, at bruge tid på at netværke af sin chef
  • Hvordan man undgår at spilde tiden på at netværke
  • Tips til at tage kontakt
  • Klassiske fejl og gode råd

 

Citater fra interviewet:

“Man skal have en god elevatortale og have fokus på ikke at præsentere virksomheden, men præsentere sig selv. Man må godt blive personlig, men man behøver ikke at blive privat.”

“Stærke relationer kan godt bære at sove lidt”

“Det kræver noget tid at få opbygget empati, tillid og lyst til at lave forretning”

“Hvis jeg glemmer, at snakke med nogen til et netværksmøde, så tænker jeg strategisk og skriver en mail, en sms eller en LinkedIn besked og hvor der står, at jeg beklager at jeg ikke fik snakket med personen”

Susie Lynge
Susie Lynge
sl@netvaerksakademiet.dk

Susie Lynge er direktør og netværksekspert i Netværks Akademiet. Hun har trænet over 30.000 medarbejdere og ledere i strategisk networking og videndeling.