Sådan opretter du en Virksomhedsside på LinkedIn

Sådan opretter du en Virksomhedsside på LinkedIn

Her får du en simpel videoguide til, hvordan du selv sætter din Virksomhedsside op på LinkedIn. Det er nemt, og du er hurtigt i gang.

Denne guide viser dig, hvilke steps du skal i gennem i oprettelsesprocessen, og det kan være en god forberedelse, så se hele videoen, før du går i gang.

Når du har fulgt trinnene i videoen, er din virksomhed repræsenteret på LinkedIn. Du er dog ikke helt færdig, for der er meget, du efterfølgende kan foretage dig for at hive forretningsværdi ud af virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn.

Men Rom blev ikke bygget på én dag, og nu kigger vi på hvordan virksomhedssiden oprettes.

Inden du starter

  • Du har en veludfyldt profil og har forbindelser tilknyttet dit netværk
  • Du arbejder i den virksomhed, du vil oprette en Virksomhedsside for og det fremgår af din profil.
  • Du har kontrolleret, at din virksomhed ikke allerede har en side på LinkedIn
  • Du har skrevet en virksomhedsbeskrivelse på mindst 250 karakterer.

 

Sådan opretter du Virksomhedssiden

 

 

Next-steps

  1. Få lagt grafisk materiale ind
  2. Læg en plan for statusopdateringer (og før den ud i livet!)
  3. Engagér dine medarbejdere/kollegaer
  4. Lav en opdateringsserie for at få flere følgere
Morten Vium
Morten Vium
mv@netvaerksakademiet.dk

Morten Vium er tilknyttet Netværks Akademiet. Han er underviser og har 8 års erfaring med rådgivning og træning i at udvikle relationer på LinkedIn.